21 mei 2012 om 07:52:21

Auteur Topic: Kooi hamster  (gelezen 465 keer)

Offline silke

• Kameraad
  • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    • hamsteryfurryfriends.tk
Re:Kooi hamster
« Reactie #30 Gepost op: 08 juni 2011 om 17:19:49 »
Campbellis zijn ook goed tam te maken, naar mijn zeggen (ben hier een van de enigsten in) zijn ze de liefste soort.
velen zeggen dat ze bijten en teroteriaal zijn, maar ik vind dat campbellis zich juist meer aan je gaan hechten.
ze lijken overigens heel sterk op russische dwerghamsters.

de grote van de kooi hangt eigenlijk af van hoe je hamster zicht erbij voelt. ik heb hier een syrtje dat een kleine kooi wenst anders loopt ze niet meer in haar radje en gaat ze steeds knagen, :o rare hamsters ::) hihihihihi

Offline Florette

• Hamsterforum Team
  • Vriend
« Reactie #31 Gepost op: 08 juni 2011 om 17:28:21 »
Campbellis zijn ook goed tam te maken, naar mijn zeggen (ben hier een van de enigsten in) zijn ze de liefste soort.
velen zeggen dat ze bijten en teroteriaal zijn, maar ik vind dat campbellis zich juist meer aan je gaan hechten.
ze lijken overigens heel sterk op russische dwerghamsters

Ik ben ook akkoord, mijn eerste was een campbelli , en deze is hybride. Beide verschrikkelijke bijters en bang in het begin. Later na doorzettingsvermogen de liefste die er zijn. Len nu die gaat als die eruit wilt op hetzelfde plekje staan en mij aankijken tot ik hem eindelijk neem. En ik denk ook dat hij ervan houdt geknuffeld te worden. Ook vind ik campbelli's zeer mooie hamsters. ^^ Moest ik nog een hamstertje nemen word het een zuivere campbelli

(sorry ook een beetje offtopic)

Offline silke

• Kameraad
  • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    • hamsteryfurryfriends.tk
« Reactie #32 Gepost op: 09 juni 2011 om 07:38:33 »

(sorry ook een beetje offtopic)
[/quote]
hihihihi heel dit topic is offtoic, dus het is niet erg hihihihi

Offline Nina

• Hamsterforum Team
  • Kameraad
  • *
« Reactie #33 Gepost op: 09 juni 2011 om 09:18:50 »
Dat is het wel, Silke.
Vanaf nu enkel nog over de kooien, voor andere onderwerpen (tam maken, welke soort is het liefste, enz) kan een ander topic geopend worden in het correcte subforum.
Ik zou de offtopic-reacties verwijderen, maar alles staat zo door elkaar dat dat ook niet meer lukt. Maar goed, ontopic of slotje.

-----

Wat ik nog kwijt wou over de kooien is dat je niet mag vergeten dat hamsters nachtdieren zijn. Wanneer iedereen ligt te slapen zijn zij lekker actief en moeten ze hun energie kwijt. Ik denk niet dat jullie dan tijd zullen hebben om ze los te laten of in de hamsterbal te zetten ;)
Daarom is het ook belangrijk om een voldoende grote kooi te hebben.
Op tweedehandssites als Kapaza en 2dehands kan je echt koopjes doen, ik heb zelf nog nooit een nieuwe kooi gekocht, altijd overgenomen van anderen. En dat scheelt serieus in prijs ;)
Groetjes van Nina
Dag José, Henna en Feline

Facebook Comments