21 mei 2012 om 07:53:44

Auteur Topic: Gezocht: Moderators ^^  (gelezen 941 keer)

Offline Ash

• Hamsterforum Team
  • Vriend
  • *
    • Hamsterwiki
Gezocht: Moderators ^^
« Gepost op: 05 december 2011 om 03:16:52 »
Beste leden  :)

Wij zijn op zoek naar 3 moderators voor het forum. Moest je interesse hebben om dit te doen, gelieve mij dan een PM te sturen, of hieronder iets te plaatsen :)

Dus kan jij ons team versterken? Dan ben je misschien één van de geselecteerden om deel uit te maken van het Hamsterforum!

Offline Florette

• Hamsterforum Team
  • Vriend
Re: Gezocht: Moderators ^^
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2011 om 09:34:20 »
Ik ben hier wel geïnteresseerd in! Als ik een beetje nieuwsgierig mag zijn. Waarom zoeken jullie nog drie moderators? Want ik vond dat jullie enkele maanden geleden toch met vrij veel waren. Of zijn er mensen gestopt?

ook is het belangrijk om mensen naar dit forum te lokken, want het is een beetje stil tegenwoordig.

Offline Ash

• Hamsterforum Team
  • Vriend
  • *
    • Hamsterwiki
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2011 om 14:53:23 »
Dat is het 'm net. Sharon en silke zijn even afwezig geweest, dus in afwachting van hun terugkomst zoeken we nog wat extra moderators. Een beetje extra leven in de brouwerij kan geen kwaad. We willen het team versterken met 5 moderators in totaal. (waarvan we er 3 nu zoeken, en afhankelijk Sharon en silke hun functie terugwillen, nog 2 extra).

Welk forum draagt je voorkeur om te modereren?

Offline Florette

• Hamsterforum Team
  • Vriend
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2011 om 12:43:33 »
Allemaal! De enige twee mindere zijn events & happenings en fokken & voortplanting

Offline silke

• Kameraad
  • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    • hamsteryfurryfriends.tk
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2012 om 17:26:23 »
sorry voor mijn afwezigheid, maar mometneel kan ik enkel in het weekend op de computer en dan vergeet ik wel eens het forum te bezoeken :-[

zal wat vaker proberen te komen.