Je hebt nog steeds niet echt letterlijk geantwoord op mijn vragen, dus gelieve dat alsnog te doen, maargoed, als het pas voor binnen enkele jaren is verandert dat de zaak natuurlijk.
Maar in eerste instantie was dat waarschijnlijk niet de bedoeling, aangezien je wou weten hoe je de toestemming van je ouders zou krijgen?
Een tijdje geleden was ik er nog rotsvast van overtuigd dat ik na Henna en Feline een fokgeschikt vrouwtje zou kopen waarmee ik dan een eenmalig nestje zou nemen. We zijn nu enkele maanden verder en eerlijk gezegd denk ik niet dat het nog zal gebeuren. Ik studeer nu en ga volgend jaar op kot en een nestje combineren met studeren lijkt me niet het gemakkelijkste. En ook alleen al het feit dat ik dat dan op kot zou moeten doen. Een kot vinden waar je dieren mag houden is één ding, maar dan ga je in het weekend normaal ook naar huis, dus dan kan je niet op de ukjes en de moeder letten en in twee dagen kan er veel gebeuren...
Als het echt pas de bedoeling is om over enkele jaren pas je eerste nestje te krijgen, dan zou ik me er nu nog niet te veel zorgen om maken. Leer op je gemak de genetica en kijk uit naar kooien ed.
In een paar jaar tijd (of zelfs in een paar maanden tijd) kan je serieus van gedachten veranderen.